ben nerdeyim ne yapiyorum şu an?

20 Ağustos 2008 Çarşamba § 0

Efendim şöyle başlamak gerekirse,

"EASA – Avrupa Mimarlık Öğrencileri Buluşması

 

EASA [European Architecture Students Assembly - Avrupa Mimarlık Öğrencileri Buluşması ] 1981 yılından beri her yaz farklı bir Avrupa ülkesinde, iki hafta boyunca Avrupa'nın 48 ülkesinden 350-500 mimarlık öğrencisinin katılımıyla gerçekleşen, her türlü kurumsal yapıdan bağımsız, politika veya kâr amacı gütmeyen bir öğrenci organizasyonudur. İçeriğinde özetle, organizatör ülkenin öğrencileri tarafından belirlenen temayla ilgili atölyeler, geziler, davetli mimar ve öğretim üyelerinin ders ve konuşmaları ve tartışma platformları yer alır. EASA, 26 yıllık köklü amatör ruhuyla, easy to feel, difficult to describe mottosuyla uluslararası alanda önemli bir enformel etkileşim platformudur."


Burda workshoplara katılıyoruz, partiler yapıyoruz ve farklı kültürlerle tanışıyoruz.

Şu an EASA 2010 için aday olmayı düşünüyoruz, yapabileceğimize inanıyorum. Çok büyük bir iş, çok zaman ama sonrasında inanılmaz bir mutluluk olacak diye düşünüyorum.

Türkiye'nin bugün ki potansiyellerini kullanmanın önemli olduğunu düşünüyorum, oturmamış şeyler söz konusu, herşey gelişim evresinde ve herkes gelişime aç. Bu büyük bir enerji doğuruyor aslında, bu enerjiyi iyi kullanırsak herşeyin çok güzel olacağını düşünüyorum.


Çok umut dolu bir yazı oldu, kendimden soğudum an ve an.


What's this?

You are currently reading ben nerdeyim ne yapiyorum şu an? at nosyopsis.

meta